22 e wandeldag astorga naar rabanal de camino - Reisverslag uit Astorga, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 22 e wandeldag astorga naar rabanal de camino - Reisverslag uit Astorga, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

22 e wandeldag astorga naar rabanal de camino

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

01 Februari 2020 | Spanje, Astorga

Opgestaan tasgepakt wandelstok waar ik mee loop op de verwarming bij de schoenenkast gelegd schoenen gepakt en aangedaan en vastgebonden toen rugzak op de rug en de albergue uit straat uit en vij het plein voor een kroegje mis ik mijn wandelstok weer 500 meter terug lopen naar de albergue mijn wandelstok ophalen.
En terug naar het barretje waar ze 4 keuze ontbijt aanboden.
Engels ontbijt besteld en rustig genuttigd.
Na ontbijt de eerste pijl even zoeken en navigatie aanzetten en tripmeter op nul.
En rustig naar Rabanel de Caminos.
Beetje verheugend dat de albergue open is waar ik 5 jaar geleden geslapen heb schiet het vandaag lekker op.
Klein beetje pech hij is niet open dan de municipal maar die zit erlangs daar aan gekomen bed gezocht en even relax toen kwamen er 2 en na een half uur nog 3 toen raakte we bijna vol nog 3 bedden over .
Even naar de supermarkt en zei zit bij de albergue maar er is geen keuken zei ze die zit boven ik dus terug naar de municipal en gekeken en iderdaad boven een keuken en terug naar de shop even eten gekocht en klaar gemaakt daarna gedoucht en relaxen tot 22:00 toen ging eindelijk het licht uit en werd het stil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 17404

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: