31e wandeldag palas de rei naar Arzúa Vía Láctea - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 31e wandeldag palas de rei naar Arzúa Vía Láctea - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

31e wandeldag palas de rei naar Arzúa Vía Láctea

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

12 Februari 2020 | Spanje, Arzúa

Rustig opgestaan mijn blauw tasje en mijn portemonee gepakt en de slaapzaal uitgelopen en in de keuken gaan ontbijten en een kop koffie uit de automaat na ontbijt mijn tas ingepakt en op pad gegaan.
Na vele kilometers aangekomen in Melide aangekomenen ontbijtje gekocht en een kop koffie genuttigd een half uur later weer vertrokken na 15 minuten een ander restaurant de man maakte een raam open en riep mij kom binnen beste pulporestaurant van Melide dus ja net een bocadillo op maar dit wou ik ook wel proeven dus naar binnen voor mijn avond maal.
En na een lange tocht aan gekomen in Arzúa nu even een plekje voor de nacht zoeken.
Die gevonden aangemeld en tas bij bed geploft en even een supermarkten opzoeken en een café voor een bakje koffie.
Terug bij de albergue mijn nieuwe telefoon er bij gepakt en mijn laptop in het voorvertrek gaan zitten laptop aan om bij mijn ing in te loggen en de bank app weer geinstaleerd en geactiveerd wat een gepuzzel was dat maar nu kan ik weer online mijn geld beheren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 17312

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: