21 E wandeldag san martin del camino naar astorga - Reisverslag uit Astorga, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 21 E wandeldag san martin del camino naar astorga - Reisverslag uit Astorga, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

21 E wandeldag san martin del camino naar astorga

Door: martijn Vilé

31 Januari 2020 | Spanje, Astorga

Eerst vanmorgen mijn tas gepakt en daarna aan het ontbijt dat was klaar gezet .
Na ontbijt rustig vertrokken en op weg naar astorga.
De twee dutse dames zie ik niet maar dat is niet erg mijn tempoet lopen ligt iets hoger dus laat ze maar genieten van hun camino en zie ze s avonds wel in de albergue.
Kwam vandaag om 17:30 binnen aangemeld even op bed relaxen.
En om 19:00 het dorp in en bij het kerkje schuin tegenover een kaarsje aangestoken en een stempel gevraagd.
Toen boodschappen gedaan voor de avondmaaltijd en onderweg.
Om 20:00 gegeten .
En klaar gemaakt voor de nacht.
Maar een groep pelgrims zaten gezzelig na te buurten beneden in de eetzaal.
En mijn kamer zat er recht boven dan maar na beneden en even aan sluiten .
Om 22:00 eindelijk bedtijd nog even in mijn caminogidsje gekeken voor de kilometers van morgen en heb besloten om voor de berg te gaan overnachten.