18 E wandel(relax reisdag) Sahagún naar manilles - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 18 E wandel(relax reisdag) Sahagún naar manilles - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

18 E wandel(relax reisdag) Sahagún naar manilles

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

28 Januari 2020 | Spanje, Mansilla de las Mulas

Na een goede nachtrust en goed ontbijt tas gepakten naar beneden gelopen en de tas even in een hoek geparkeerd met mijn wandelstokken en camera .
Wel ingezichtsveld van mij en toen sleutels ingeleverd.
En een cafe ledge besteld nog even een tip gegeven over de sleutels of ze niet 1 van de 2 kunnen merken dat je niet met de buitendeursleutel bij de binnendeur staat te frotten.
Met Google translate en Uitleg met de sleutels begreep ie mij en pakte een andere set die wel een markering had.
Tegen 09:00 afgerekend en mijn tas op de rug gehangen en afscheid genomen.
Op naar het museum die de sahagun credential uitgeeft en de stempel na beetje zoeken kwam ik om 10:00 aan nog niet open.
Dan maar na het cafe op de hoek voor nog een cafe ledge en om 10:30 betaald en terug gegaan papier gekregen en meteen door museum gelopen tegen 12:00 naar het station gelopen en loket dicht alleen via rensfe app treinkaarten te verkreigen.
Oke dan maar de app downloade en kaartje naar leon kopen.
Dat gedaan mon ik hier 1,5 uur wachten.
13:58 trein naar leon genomen in leon naar busstation gelopen mreeg ik daar ook weer te horen je hebt de bus van 17: 30 dus weer 2 uur rust even bakje koffie en naar het busperron om17:10 kwam de bus en om 18:00 aangekomen in manillas de las mulas ingeschreven kleding in de wasmachine dag verslag tikken en de was inpakken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 17335

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: