17 E wandeldag - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 17 E wandeldag - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

17 E wandeldag

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

27 Januari 2020 | Spanje, Sahagún

Na debakel van gister avond ging verder op de slaapzaal maar dat had ik snel en slim opgelost.
In de slaapzaal was een rooster dat voor afzuiging of frisselucht moest voorzien maar dat rooster gaf ook de remoer van het café door ik heb er een stoel met een deken tegen aan gezet en was meteen muisstil.
S ochtends mijn tas ingepakt en klaargemaakt voor vertrek naar brneden gelopen en mijn schoenen aan gedaan .
Buiten de woning stond buen camino naar links maar moesten toch via de kroeg naar buiten in de kroeg zaten de dames aan een bakje koffie en vroegen of ook zin had maar na gister wou ik hier weg en ben doorgelopen na buiten even mijn veiligheidsvest aan gedaan en vertrokken.
(En die maaltijd van gister niet afgerekend)
Tegen de middag kwam ik aan in sahagun bij de municipalll gevraagd voor het getuigschrift maar de afdeling is s maandags gesloten .
Even via de app gevraagd waar de dames waren en bij elkaar gekomen voor overleg.
De dames besloten om door te gaan en ik ben gebleven .
Even op internet een hotelletje zoeken en er naar toe en de dag lekker relaxen douchen uit eten en op de hotelkamer vertoeven.

  • 28 Januari 2020 - 09:53

    Alie:

    dat heb je allemaal goed opgelost martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 17404

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: