19 E wandeldag Mansilla de las Mulas naar leon - Reisverslag uit León, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 19 E wandeldag Mansilla de las Mulas naar leon - Reisverslag uit León, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

19 E wandeldag Mansilla de las Mulas naar leon

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

29 Januari 2020 | Spanje, León

Even een kopje cappuccino gemaakt en tas ingepakt de 2 dames waren al vertokken dus rustig alleen op stap.
Stapte de deur uit en stond zachtjes te regenen.
Bij een tankstation kwam ik de dames tegen even staan buurten en 1 van de 2 zei ik heb slecht geslapen en ben een beetje grumpy.
En daarom wil ik vandaag met haar alleen wandelen .
Oké ik begrijp het en ben weer verder gelopen naar Leon.
Leon aan gekomen de albergue gezocht en na Google map en rondkijken gevonden.
Vanacht slaap ik bij benidictinus santa maria hier leven nog 17 zusters en hebben om 19:00 een mis zeker een van de mooiste mis die ik heb bij gewoond alles ging met zang gepaard van de zusters.
En de hosti niet een standaard rondje maar een deel van de grote hostie gedipt in de beker van de pastoor.
En als laatste een handopleggging van de pastoor met een beschermingsgroet .
Na de mis even een koffie gedronken in een barretje en na de alberguede man van de albergue zat nog in zijn (bezemkastje)kantoortje bleek het een belg uit leuven te zijn gezzelig hollands /belgisch zitten buurten en tegen 22:00 mijn bedje op gezocht.

  • 30 Januari 2020 - 17:34

    Alie:

    goed gedaan martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 17404

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: