9 E wandeldag Najera naar Grañón - Reisverslag uit Grañón, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 9 E wandeldag Najera naar Grañón - Reisverslag uit Grañón, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

9 E wandeldag Najera naar Grañón

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

17 Januari 2020 | Spanje, Grañón

Vroeg in de morgen met een lamp gestart omdat ik net buiten het dorp al meteen een berg richting bosgebied moest beklimmen.
Een jal uurtje later begon het een beetje te regenen maar stelde eigenlijk niets voor.
Maar daarna alleen nog maar wind en dat is tot binnen komst gebleven vol op mij gericht.
Fus een zwaar saai en vermoeiend .
Even op de wandelapp gevraagd waar we verbleven en daar naar toe gelopen dit bleek een donotivo te zijn.
En werd vriendelijk onthaalt even langs de supermarkt even wat te snacken enom 18:00 had ze de maaltijd klaar.
En om 19:00 naar de kerk voor een mis en op het eind werden wij met zijn 4 en naar voren geroepen voor een pelgrimszegening daarna nog een potje golf gespeeld een kaartspel en naar bed.

Info:
Ja we hebben een wandelapp met meerdere pelgrims en zo houden we elkaar op de hoogte waar we lopen soms met een foto soms text en zo weten wij ook een beetje hoe het weer voor ons is