8 e wandeldag navarret naar najera - Reisverslag uit Nájera, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 8 e wandeldag navarret naar najera - Reisverslag uit Nájera, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

8 e wandeldag navarret naar najera

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

16 Januari 2020 | Spanje, Nájera

Vandaag was het erg mistig soms 10 meter voor mij wit en niks zag tegen de middag klaarde het redelijk op .
Toen we eindelijk najera binnen kwamen zag ik cindy al in de bar zitten die had haar eigen tempo gelopen.
Even een kop koffie en iets warms .
Daarna weer opzoek naar de albergue .
Eindelijk gevonden weer als gister even opfrissen en opzoek naar een restaurant maar deze keer niks gevonden van ons aard wel een kop koffie in een bar gedronken en kregen we alle 4 een st jacobsschelp als cadeautje mee gekregen.langs de supermarkt voor brood beleg en drinken .
Toen nog even monistery bezocht en de avond doorgebracht in de albergue.

• 16 Januari 2020 - 21:05

Loek:

Lijkt me lekker saai om kilometers lang tegen een mistmuur aan te kijken. Heeft ook zijn voordeel, want ineens ben je aan het eind

• 18 Januari 2020 - 13:55

Ger:

Hoi Martijn ik lees net dat er slecht weer aankomt in de Pyreneeën. Groetjes Ger.