33e reisdag portomarin> palas de rei - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 33e reisdag portomarin> palas de rei - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

33e reisdag portomarin> palas de rei

Door: Martijn vilé

10 Februari 2015 | Spanje, Palas de Rey

Afscheid van michael genomen en rustig mijn tas ingepakt.
En om 09:00 rustig vertrokken nu eerst de pijlen gaan zoeken.
Om 09:30 bereik ik eindelijk de goede weg en kan ik de route weer volgen.
Kom na 15minuten in het bos terecht en begin spontaan te huilen de vele goede ontmoetingen en alles bij elkaar denk ik .
Zeker een kilometer of 2 gaan zo voorbij en dan komt eindelijk de rust terug en loop zo naar de vogeltjes luisterend mijn camino naar palas de rei eerste albergue dat ik tegen kom zeh ik dat ik degene in het dorp pak doorgelopen naan het dorp en rond gekeken niks gevonden toen maar uiteten en terug naar de eerste albergue/municipal.

• 13 Februari 2015 - 20:37

Marijke En Loek:

kom op Martijn het gaat prima . Goed bezig hoor.