32e reisdag ferreiros > portomarin - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 32e reisdag ferreiros > portomarin - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

32e reisdag ferreiros > portomarin

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

09 Februari 2015 | Spanje, Portomarín

Vandaag heel relaxt maar 9 kilomerer en de rest van de dag als relaxdag gebruiken niet heel onverstandig naar zo n marathonloop van gister.
En kan ik mooi mijn was doen en mijn dagverslagen bij werken.

  • 09 Februari 2015 - 23:48

    Ilona Schouten:

    je gaat hard. ja ik had je voorbij zien komen op de foto. ik doe het je niet na id sneeuw. mooie plaatjes maar geef mij maar de zon. ik lees nog gewoon iedere x je verslagen hoor. maar gezien de omstandigheden ga ik niet meer iedere x reageren. maar ik kijk wel uit iedere avond naar je berichtjes. want ik wil ook! Maar dan wel met de zon. zet hem op. je gaat goed. geniet vj tocht!

  • 10 Februari 2015 - 19:43

    Roland:

    Ik miste jouw verslagen een paar dagen. Gelukkig gaat alles goed met jou. Dat geploeg door de sneeuw lijkt mij doodvermoeiend. Maar geniet erven. Buen Camino!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 17386

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: