34e reisdag palas de rei>Melide - Reisverslag uit Melide, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 34e reisdag palas de rei>Melide - Reisverslag uit Melide, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

34e reisdag palas de rei>Melide

Door: Martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

11 Februari 2015 | Spanje, Melide

Opgestaan tasgepakt en op pad ge gaan naar mélide waar ik om 15:30 aan kom en me aanmeld bij de albergue even boven op bed liggen en bij komen van vandaag om 18:00 loop ik het centrum in om even wat te eten en een nieuw geheugenkaartje bij kopen en om 19:00 weer terug in albergue komt om 19:50 de receptioniste naar boven en vraagt of ik nog weg wou ik zei nee en ze zei jij bent de enige hier .
Ik zeg dat ze de deur op slot mag doen en dat ik nog wat op mijn tablet doe en daarna ga slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 17404

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: