3e caminodag ronces valles - zubiri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 3e caminodag ronces valles - zubiri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

3e caminodag ronces valles - zubiri

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

11 Januari 2015 | Spanje, Zubiri

Om 06:30 waker en gaan douchen.
07:00 tas ingepakt regen hoes eroverheen getrokken
07:30 deur van de slaapzaal dicht gedaan .
07:45 restaurant bar binnen voor ontbijt.
08:45 de man achter de bar bedankt en aan de tocht begonnen.
09:05 liep een mede pelgrim mij te gemoet hij was even de weg kwijt .
Mee opgelopen em ik zag wat hij bedoelde eind van het bos hadden ze voor de houtproduktie een perseel bomen gekapt en was er weinig van het wandelpad over dan modder en een hoop losse takken.
Samen opgelopen en zo kwamen we weer allen samen en zimn telkens als groepje bij elkaar gebleven.
Zo bereikte wij naar veel klimmen kruipen en glipperen zubiri daar aan gekomen was er een albergue open maar die wa al vol toen maar door gelopen naar municipal bleek dicht te zijn terug gelopen en stond voor het raam van albergue zaldiko een kaartje om te bellen die werd gebeld en ze kwamen speciaal voor ons dedeur open maken .
Na eindelijk de boiler weer warm was ben ik klaar met dag 3 en ga ik mijn bedje opzoeken.
(De foto s volgen later van alle dagen).

  • 11 Januari 2015 - 23:39

    Ilona Schouten:

    leuk adres. dit was mijn 3de overnachting. klein maar fijn! je hebt 1 vd zwaarste tochten nu wel achter de rug volgens mij. neemt niet weg dat je nog veel te gaan heb. maar deze ervaarde ik als erg zwaar id 1ste dagen. fijne nacht en rustig aan.

  • 11 Januari 2015 - 23:40

    Alie:

    Knap van he martijn welterusten groetjes ja pa en alie

  • 12 Januari 2015 - 17:08

    Roland:

    Ik beleef het allemaal weer. In april 2013 was het beter begaanbaar, maar dat was al moeilijk genoeg. Jij hebt gelukkig geen mist en sneeuw gehad in de Pyreneeën. Vraag altijd even voor je op pad gaat of er bijzonderheden voor de komende route zijn. Het bespaart veel narigheid. Ik leef met je mee. Buen Camino!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 17411

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: