caminodag 2 hut in de pyreneeën - ronces valles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu caminodag 2 hut in de pyreneeën - ronces valles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

caminodag 2 hut in de pyreneeën - ronces valles

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

10 Januari 2015 | Spanje, Roncesvalles

Na een steenkoude nacht word ik rond 06:30 wakker.
07:00 besluit ik op te staan.
07:30 rustig mijn spullen in te pakken.
07:55 doe ik de deur achter mij dicht.
08:00 kijk nog 1x om en begin aan het laatste stukje van de route richting ronces valles .
Rond 09:00 bereik ik ronces valles en loop richting toerist info daar word ik door verwezen naar een ander vertrek .
Bij ander vertrek aangekomen en aangebeld deed ze open en zei vanmiddag 16:00 is het bureau open.
Ik rustig naar het cafe gelopen en daar een broodje besteld en genuttigd.
Smiddags komt kaisa(lerares uit londen)een van de 2 dames aan lopen waar ik in sjpdp afscheid van had genomen en zei jij hier entoen de verhalen hitgewisseld waar zij was geweest en haar route en ik daar na dat ik in de pyreneeën had overnacht en bij gepraat kwam patricia(uit italië)aangelopen een daar ook weer even meebij gebuurt en ondertussen was het 15:50.
Ik zei ik moet mij nog inschrijven waarop patricia reageerde ik ook samen inbeschreven en slaapplek gerebeld.
Om 17:50 naar de kerk voor de mis voor de zegening voor pelgrims.
Om 18:00 begon de mis en eindigde om 18:30 .
Daarna naar het restaurant geweest om te gaan eten.
En toen wzas het 22:00 weer tijd om de slaapzak in te kruipen.

  • 17 Januari 2020 - 15:36

    Ger.:

    Hoi Martijn.

    Leuk geschreven en je maakt wat mee zo, goed man. toi toi toi. groetjesss, Ger.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 17413

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: