4e caminodag zubiri - pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 4e caminodag zubiri - pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

4e caminodag zubiri - pamplona

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

12 Januari 2015 | Spanje, Pamplona

Vandaag rustig aan gedaan .
eerst even wat geld gepint toen zag ik een klein ijslaagje op de autoruiten zitten.
Dit tegen mede pelgrims gezegd en advies geheven pas op het kan hier en
Daar glad zijn.
een paar pittige bergpaadjes gehad sommige zo smal dat je met je wandelstok moest leunen om niet van pad te geraken.
En ander stijl omhoog maar toch in pamplona geraakt.
Vandaag om 11:00 vertrokken en om 18:30 binnen.

• 13 Januari 2015 - 00:07

Ilona Schouten:

flinke wandeling heb je gemaakt. dat smalle paadje was hoog boven een rivier? Daar ben ik toen met een voet uitgegleden. wat was ik blij met mijn stokken. want de berm ad linker kant was camouflage. een afgrond stijl naar beneden. Iets verderop heb ik overnacht in een kerkje. net iets ad rechterkant vd de route af. hopelijk blijf je een dag in pamplona. 1 vd mooiste steden!!!!! slaap je yesus y maria? topper. ga voor een phintos. de beste stad voor een tapas! maar rust nog maar even goed uit. het zal wat lastiger worden om de stad uit te komen. er zijn 2 routes. vraag het anders aan een spanjaard daar. bij ons liepen ze zelfs mee toen ze zagen dat we verkeerd liepen.

• 13 Januari 2015 - 19:24

Roland:

Je begint al aardig gewend te raken in het Camino-gebeuren. Nog even en je zit in het dagritme. Zijn er nog veel refugio's open in dit jaargetijde? Houdt je haaks en Buen Camino.

• 13 Januari 2015 - 21:26

Alie:

Nou toch knap gedaan Martijn
    en fijn dat je toch goed aan gekomen bent
    Hier is veel regen en wind in Nederland
    Groetjes je Pa en Alie