7 e wandeldag losgroños naar navarreta - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 7 e wandeldag losgroños naar navarreta - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

7 e wandeldag losgroños naar navarreta

Door: martijn Vilé

15 Januari 2020 | Spanje, Navarrete

Rond 09:00 aangelopen saaie lange paden met hier en daar een redelijke klim en een soms gevaarlijker afdaling door alle los liggende stenen en de glade schuinliggende steenplaten van de rotsen zelf.
Na een kilometer of 15 kwamen we aan in navarrete en nu opzoek naar de albergue.
Bij de albergue aangekomen zat alles dicht dan maar aanbellen.
Toen werd boven een raam open gedaan en naar ons gekeken.
5 minuten later stond de man beneden en wees ons de weg naar een appartement wat bij de albergue hoorde rondleiding gehad van slaapkamer tot de badkamer en uitleg over de sleutel,s.
Toen allemaal opgefrist waren en uitgerust.
Samen op zoek gegaan naar een restaurant gevonden en even langs de supermarkt weer naar het appartement gegaan.