5E Wandelsdag Pamplona naar puenta la reine - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 5E Wandelsdag Pamplona naar puenta la reine - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

5E Wandelsdag Pamplona naar puenta la reine

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

13 Januari 2020 | Spanje, Pamplona

Gisteravond mijn tas zover ingepakt dat ik vanmorgen alleen de stroom voorziening in de grote rugzak hoefde in the pakken en mijn slaazak in mijn kleine rugzak en kon vast sjorren met mijn 2 spanbandjes en was om 07:15 klaar om te gaan .
Schoenen aan en vast geknoopt jas aan en de rugzak op de rug geslingerd de nachtwacht uit gezwaaid en naar het barretje van lui lekkerland gegaan.
Daar even ontspannen ontbeten en om 08:00 op pad gegaan.
De rest van de dag was zwaar bergje op en bergje af en de omgeving saai.
Ingezaaide weilanden en mooie misttafereelen op de bergkammen.
Kwam om 17:30 in puenta la reine aan .
Alberge 1 deur dicht dan maar naar nummer 2 ook gesloten nog eens op de site kijken.
En ja hoor alberge 1 was toch open dan maar terug lopen.
Daar aangekomen deur dicht maar mensen binnen dan maar aan kloppen.
Maar lijkt wel zomer zo druk op de camino .
Beneden bedden allemaal bezet in de gezamelijke ruimte gevraagd of er iemand uit slaapkamer 2 er was en of ze wilde ruilen en met veel pijn en moeite gelukt.
Had ik net mijn slaapzak liggen word ik naar de balie geroepen dat ik naar slaapkamer 4 mocht verhuizen met een andere die 10 minuten na mij aan kwam.
Dus slaapzak weer verhuizen tassen bij bed gezet .
En de sleutel gevraagd om even rustig te gaan dineren.
En terug bij de alberge direct naar bed .
Oogjes dicht en slapen.

Info:
Stroomvoorziening
De gebruikelijke telefoon op laad kabel
Accu pack telefoon + de kabel
Mijn werklampje + kabel

  • 14 Januari 2020 - 17:35

    Dieuwke:

    Toch gelukkig wél een bed ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 17355

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: