weekendje Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu weekendje Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

weekendje Pamplona

Door: Martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

11 Januari 2020 | Spanje, Pamplona

na een goede nacht rust mijn dagrugzak in gepakt voor een dagje pamplona mijn grote rugzak isolatiematje wandelschoenen en wandelstokken in een kluisje gepropt daar mijn slaapzak nog even bij ingepropt en kluisje op slot en naar buiten .
even kijken of ik cindy de andere duitse pelgrim zie maar nee ze was al weg naar het hospitaal ze had te veel last van haar knie en wou even een second opinie.
Dan maar even een trapas cafetje opzoeken voor een ontbijt .
die gevonden zag ik nog 2 pelgrims binnen en daar maar even ontbeten en via de whatsapp groep even gevraagd waar cindy was en adres via google gekregen afgerekend en naar cindy gelopen elkaar getroffen bij de apotheker .
toen samen met zijn 3 en met de bus naar decathlon gereden .
ik heb daar maar meteen een nieuwe dagrugzak/slaapzaktransportrugzak gekocht en afscheid genomen van mijn blauwe rugzak toen met zijn 3en terug richting de refugo kwamen we langs een tandarts en het schadegeval voor gelegd .
(ik had voor de zekerheid mijn tupperware bakje met het geval bij mij )maar ze wist het niet dus dan maar terug naar de refugo daar aangekomen meteen maar weer een bed voor vanacht betaald .
even mijn bed opgemaakt en naar de 2 dames gelopen cindy kreeg van de dokter om vandaag rustig aan te doen dus haar uitgenodigd voor een kop koffie bij het barretje waar ik s ochtend had ontbeten.
dat vond ze goed samen daar een kop koffie gedronken en wat tappas gegeten .
ik heb betaald en haar naar het busstation gebracht om 13:45 en even mee zitten wachten op de bus van 14:45en toen afscheid genomen en Bon Camino gewenst..
ik ben daarna pamplona gaan ontdekken en een aantal foto s geschoten.
daarna even langs de burger king voor een maaltijd en daarna mijn reisverslagen uit tikken .
morgen even de locatie op gaan zoeken voor maandag en geen dag verslag .
en Maandag ochtend eerst even langs Laboratorio dental Idoia Sarasibar en dan hopen weer lachend de camino op .

  • 12 Januari 2020 - 20:18

    Alie:

    Morgen succes met wandelen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 17404

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: