4E Wandeldag Zubiri naarPamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 4E Wandeldag Zubiri naarPamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

4E Wandeldag Zubiri naarPamplona

Door: Martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

10 Januari 2020 | Spanje, Pamplona

dag iedereen vandaag met christine 1 van de 2 duitse pelgrims en een koreaanse pelgrim de tocht naar Pamplona gelopen .
we hebben samen besloten om de groene route onder de bergpas naar pamplona te lopen en kwamen om 17:30 aan bij Refugo Jesus y Maria.
En de avond gezellig met zijn allen afgesloten Maximo 1 van de 2 italianen had voor ons wokkelspaghetie gemaakt en zo werd het een uurtje of 21:30 toen we de lichten uit deden in de eet zaal en naar ons bedje wandelde.

Info over deze refugo:
Deze refugo is een oude kerk waar ze slaapzalen in gemaakt hebben 2 slaapgangen op de begane grond aan de zijkanten en door middel op de 2e verdieping een slaapzaal op de 3 verdieping zit de eetzaal / keuken .

• 11 Januari 2020 - 21:59

Loek:

Wokkelspahetti? In Spanje moet je toch paella eten? Haha. Je doet het goed tot nu toe. Ik kan alleen maar zeggen, hou dit vast. Succes met zn allen.

• 14 Januari 2020 - 17:30

Dieuwke:

En dan morgen op zoek naar de tandtechniker?