2E Wandeldag Valcarlos naar Ronces Valles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 2E Wandeldag Valcarlos naar Ronces Valles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

2E Wandeldag Valcarlos naar Ronces Valles

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

08 Januari 2020 | Spanje, Roncesvalles

vandaag doop ik de dag om in een beestendag .
Voelde mij vandaag een echte berggeit.
Bergje op en bergje af tot de volgende plaats.
en wat een dag was Het vandaag ook weeer .
van een breed bospad tot slipperende voetje voor voetje paden en de begroeing die mijn rugzak vastpakt en zo weer stapje terug en een draai naar links en bij de volgende tak weer naar rechts dansend en klauterend op weg naar Ronces Valles.
mooi op tijd Ronces Valles bereikt.
Ik zat even voor de laptop voor het dag verslag kwam om 17:30 de priester van de kerk of er interresse was in een rondleiding ding door de kerk , klooster en cribte van Ronces Valles.
dus gauw alles weer ingepakt en om 18:00 mee voor een tour .
om 18:45 tour klaar en door naar het avond eten van 1 9:00 toen nog een beetje moesten haasten om op tijd bij de mis van 20:00 te zijn met de 2 duitse dames en 1 van de 2 italiaanse heren en op het laatst van de mis nog een zegening voor een goed Camino en zo komen we aan het eind van dag 2 .

• 14 Januari 2020 - 17:24

Dieuwke: