13 e wandeldag Burgos naar Rabé de las Calzadas - Reisverslag uit Rabé de las Calzadas, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 13 e wandeldag Burgos naar Rabé de las Calzadas - Reisverslag uit Rabé de las Calzadas, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

13 e wandeldag Burgos naar Rabé de las Calzadas

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

21 Januari 2020 | Spanje, Rabé de las Calzadas

rustig opgestaan en tas gepakt beneden aan gekomen zet ik mijn tas in de locker van de albergue en loop naar buiten daar stond cindy al te wachten en na kort overleg maar mijn rugzak uit de locker gehaald en mee op pad.
Als eerste even een kop koffie en daar na naar het busstation daar aangekomen en niet goed wetend welke bus .
Hebbmeen we gezamenlijk een taxi gepakt naar decathlon.
Kwamen aan om 09:30 en om 10:00 was ie los dan maar even kop koffie bij MCDonald .
Om 09:55 naar decathlon nieuw materiaal gekocht en met de taxi terug naar burgos cathedraal en de pijlen gaan zoeken we gaan toch maar naar de volgende plaats.
Onderweg toen we de berg op liepen begon het licht te sneeuwen en toen we beneden achter de bergkam lag er een mooi wit dekentje.
Eindelijk in Rabé de las Calzadas aangekomen bij de albergue rond 16:30 even ingeschreven en bed op gemaakt en nu even de omgevin bekijken en langs een supermarkt voor de warme maaltijd en voor de avond wat te knabbelen.

Tags: Wintersweer