12 E wandeldag Atapuerca naar Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 12 E wandeldag Atapuerca naar Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

12 E wandeldag Atapuerca naar Burgos

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

20 Januari 2020 | Spanje, Burgos

om 06:45 vertrokken in het donker even zoeken naar de weg en pijl .
om 07:45 de goede weg gevonden en op pad na 10 kilometer nog geen bar gevonden voor een bakje koffie dan maar door stappen.
na 18 kilometer eindelijk een bar vlug naar binnen en een ontbijtje scoren en een kop koffie.
dit barretje zat op 12 kilometer voor burgos mijn eind bestemming voor vandaag.
na mijn ontbijt en koffie ondertussen 12:00 geworden op weg naar Burgos .
de laatste 12 klm liepen een stuk lekkerder alleen die straat links industrie rechts industrie 7 kilometer lang.
dan verschijnt eindelijk Burgos in zicht nog 5 kilometer naar de albergue eindelijk aangekomen om 13:00 bleek die pas om 14:00 open te zijn.
dan maar een barretje opzoeken voor een kop koffie .
terwijl ik mijn rugzak af doe voel ik een steek in mijn linker zij rugzak op de grond gezet en ga zitten op de bank dat was te veel vlug weer opgestaan en maar een pijnstiller gepakt toen zakte het weer.
om 13:55 naar de slaapzaal gelopen en aangemeld .
bed opgemaakt en even vlug wat gaan eten om 19:00 de mis in de cathedraal bijgewoond en een kaarsje aangezet en een stempel gescoord voor mijn credential savonds nog een gezellige avond met alle andere pelgrims en om 21:00 naar bed

  • 24 Januari 2020 - 14:16

    Alie:

    Nou is maar goed dat de pijnstiller hielp
    Is niet prettig met pijn te lopen
    Fijne dag verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 17367

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: