6E Wandeldag puenta la reine naar mañeru en bus - Reisverslag uit Logroño, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 6E Wandeldag puenta la reine naar mañeru en bus - Reisverslag uit Logroño, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

6E Wandeldag puenta la reine naar mañeru en bus

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

14 Januari 2020 | Spanje, Logroño

Na een loodzware dag van gister vandaag maar eerst even mijn navigatiesysteem leeg gemaakt en een vers adventuur ingeladen toen ik net 10 minuten mee klaar was kwam de schoonmaakster bijnen en liep alle vertrekken na ik pakte maar gouw mijn spullen van de slaapkamer en heb ze in de kantine maar ingepakt.
Wn om 9:30 stap ik de deur uit.
Op naar weer een bergje op en neer.
En zo bereik ik het plaatsje mañeru.
De route volgend kwam ik het woord bar tegen op een van de gevels
Die gevolgd en zo kwam ik midden in het dorpje uit daar maar na binnen gegaan.
Kop koffie besteld en even bus informatie opgezocht die gevonden had ik nog 1,1/2uur nog maar een kofie besteld .
Om 13:15 naar de bushalte gelopen daar nogeven gewacht tot de bus er aan.kwam tas onder in het laad ruim gelegd en in gestapt naar
Logroño even op de camino whatsappgroep gevraagd waar ik wezen moest adres in telefoon ingevoerd halverwegen batterij leeg.
Werk lampje met usb maar gebruikt .
Ze waren wer blij mij terug te zien.
En hier maar besloten om met de kleine rugzak verder tegaan dys de grote met enkele spullen retour holland gedaan.
En op de terug weg zag ik de deur van de katedrasl open stond dus meteen een kaarsje voor moeders ontstoken.

  • 15 Januari 2020 - 10:45

    Marijke Neve:

    Mooi gedaan, dat kaarsje voor je moeder Ze zou trots op je zijn Martijn.
    En nu verder met je reis, gaat helemaal goed komen. Heel veel succes en ben benieuwd naar
    je volgende verslag. Groetjes je buurvrouw ( nou ja buurvrouw) Marijke

  • 18 Januari 2020 - 18:33

    Dieuwke:

    Less is more! Verstandig besluit denk ik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 17359

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: