3E Wandeldag Ronces Valles Naar Zubiri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 3E Wandeldag Ronces Valles Naar Zubiri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

3E Wandeldag Ronces Valles Naar Zubiri

Door: Martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

09 Januari 2020 | Spanje, Zubiri

vandaag word het een zware dag .
als eerste mijn lieve moeder is 2 jaar geleden overleden(+09-01-2018)
Dus vandaag een kerkje opzoeken om een kaarsje te branden.
Maar alle kerkjes die ik zag waren gesloten .
En dan nu het Dagverslag.
vandaag doop ik de dag om in een filmdag .
Voelde mij vandaag een echte medewerker van het wittedoek.
liep vandaag langs groenebergweide (sound of music) door bosgebieden met waterdoorlaatplaatsen (indiana Jones) en dan weer over omgevallen bomen klauteren als (tarzan) dan weer over paden die leken te komen uit (the Wizzard Of Ozz)en nu begint het avontuur om op tijd binnen te komen .
en toen begon het te schemeren ik heb een werklichtje op accu bij en dat aan mijn rugzak gehangen en voetje voor voetje over de gladde stenen door het bos naar zubiri toen begon het donker te worden en mijn lamp aan gedaan het was ondertussen 18:00 en gleed uit op een pad gladde stenen naar beneden niks ernstig klein schrammetje op de knie en broek op de knie kapot.
weer opgeklauterd en door ....
he he 18:30 kom eindelijk bos uit zubiri binnen en nu even zoeken naar de slaapplaats kom 1 van de 2 italianen tegen en die vroeg of ik zin had in een glaasje bier .
Daar had ik zeker zin in na deze heavy tocht.
mee kroegje in meteen warm eten besteld en gegeten .
toen mee gelopen naar de alberge daar aan gekomen was iedereen blij om mij weer te zien.
en meteen toegevoegd aan de whatsapp groep die ze samen hebben aangemaakt.
ik heb daarna zitten puzzelen om mijn navigatie uit te lezen en de nieuwe route in te laden toen dat klaar was rustig naar bed om dat iedereen al diep lag te slapen vanaf 21:00 en ik kwam om 23:55 de kamer op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 17365

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: