35e reisdag mélide >pedrouzo - Reisverslag uit Pedrouzos, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 35e reisdag mélide >pedrouzo - Reisverslag uit Pedrouzos, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

35e reisdag mélide >pedrouzo

Door: Martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

12 Februari 2015 | Spanje, Pedrouzos

Na een zeer ontspannend douche en inpakken op weg gegaan naar pedrouzo.
Om 10:30 bereik ik castañeda en loop het kroegje binnen en doe mijn rugzak af en bestel een broodje em iets later kom het braziliaans koppel binnen blijkt ze hebben daar de nacht door gebracht.
Na mijn broodje em 2 koppen kofie neem ik afscheid van ze en ga weer op pad.
Na een hoop bergjes op en af gelopen te hebben bereik ik pedrouzo om 18:45 en loop het centrum in waar ik 2 pelgrims tegen kom en zeg waar slapen jullie ?
Zeggen ze eind van deze straat bij coren (postkantoor) naar beneden ik ze gevolg en daar in geschreven en nu genieten van mijn nachtrust.

  • 13 Februari 2015 - 09:47

    Ilona Schouten:

    je gaat echt hard. ik deed ook nog wat aan sightseeing onderweg. laatste etappe voor mij geweest. duurt nog wel even als je in santiago aankomt voor je bij de kathedraal bent. is wel een hele grote uitgestrekte stad. ik ben benieuwd hoe je ervaring is. en hoe het is om aan tekomen op je eindbestemming. Of loop je door naar finisterre en muxia. Ik hoop het wel finisterre staat bekend als het einde vd wereld of wel een nieuw begin. bij het 0,0km paaltje. daar kun je als ritueel ook wat kledingstukken enzo verbranden. goeie en mooie wandeldag vandaag.

  • 13 Februari 2015 - 14:30

    Alie:

    Super martijn hou vol
    we zijn super trots en benieuwd straks naar jou verhalen wat je beleefd heb
    Xxx je pa en alie

  • 13 Februari 2015 - 19:02

    Riet Elbers:

    Veel succes met de laatste lootjes!
    Buen Camino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 17345

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: