27e reisdag Villafranca del Bierzo > Ruitelan - Reisverslag uit Ruitelán, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 27e reisdag Villafranca del Bierzo > Ruitelan - Reisverslag uit Ruitelán, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

27e reisdag Villafranca del Bierzo > Ruitelan

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

04 Februari 2015 | Spanje, Ruitelán

rustig aangekleed kleding die ik heb laten wassen nog niet terug dus nog geen sokken om 08:00 naar de gezamelijke ruimte voor ontbijt de hostelero mijn kleding gevraagd maar duurde even want er sliep ook een school groepen die moesten ook mee ontbijten om 09:15 eindelijk mijn kleren en kon ik mijn tas inpakken en om 10:00 vertok ik.
Na 1:30 kwam ik onder bij de splitsing van de weg aan en begon het zachtjes te sneeuwen ik moet rechts en links is een tunnel die naar madrid gaat daar onder even mijn sjaal omgedaan en mijn regencover van mijn tas goed gedaan en weer verder door de sneeuw na nog een uur gelopen bij een cafetje een kop koffie gedronken en toen ik weg liep was het droog en begon zelfs zachtjes de zon te schijnen .
Om 16:00 bereik ik ruitelan aangemeld en ontspannen om 19:30 avond eten en rond 22:00 naar bed