27e reisdag Villafranca del Bierzo > Ruitelan - Reisverslag uit Ruitelán, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 27e reisdag Villafranca del Bierzo > Ruitelan - Reisverslag uit Ruitelán, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

27e reisdag Villafranca del Bierzo > Ruitelan

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

04 Februari 2015 | Spanje, Ruitelán

rustig aangekleed kleding die ik heb laten wassen nog niet terug dus nog geen sokken om 08:00 naar de gezamelijke ruimte voor ontbijt de hostelero mijn kleding gevraagd maar duurde even want er sliep ook een school groepen die moesten ook mee ontbijten om 09:15 eindelijk mijn kleren en kon ik mijn tas inpakken en om 10:00 vertok ik.
Na 1:30 kwam ik onder bij de splitsing van de weg aan en begon het zachtjes te sneeuwen ik moet rechts en links is een tunnel die naar madrid gaat daar onder even mijn sjaal omgedaan en mijn regencover van mijn tas goed gedaan en weer verder door de sneeuw na nog een uur gelopen bij een cafetje een kop koffie gedronken en toen ik weg liep was het droog en begon zelfs zachtjes de zon te schijnen .
Om 16:00 bereik ik ruitelan aangemeld en ontspannen om 19:30 avond eten en rond 22:00 naar bed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 17342

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: