28e reisdag ruitelan> la fab> la cuna > ruitelan - Reisverslag uit Ruitelán, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 28e reisdag ruitelan> la fab> la cuna > ruitelan - Reisverslag uit Ruitelán, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

28e reisdag ruitelan> la fab> la cuna > ruitelan

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

05 Februari 2015 | Spanje, Ruitelán

Vandaag een tegenslag eerst naar la faba gewandeld kom daar aan zegt een bewonner de Camino is wel met moeite begaanbaar dus omgekeerd en naan het andere plaatsje dat voor fietsers staat gepijld la cuna.
Daar aangekomen naar een vrij pittig klimweg en daar rond gedoold zag ik een pijl die gevolgd tot eind van dorp en daar was weer een pijl naar links de sneeuw in geprobeerd maar zakte tot knieen in de sneeuw weg geprobeerd om via de weg te gaan maar daar was het zelfde dus omgekeerd en terug gelopen naar ruitelan en weer terug naar de albergue waar ik vandaan kwam.
Daar aan gekomen waren er nieuwe pelgrims aangekomen en ze mijn verhaal van vandaag verteld en dat ik morgen via de weg ga lopen en de camino geen optie is.

• 06 Februari 2015 - 10:15

Roland:

in het voorjaar is deze route al een aardige opgave, maar nu is het bijna niet te doen. Wellicht verstandig om met 2 of 3 pelgrims samen te lopen. Je hebt dan steun en hulp aan elkaar. Ik heb bewondering voor jou. Buen Camino!!

• 09 Februari 2015 - 12:48

Jan Schürmann:

Chapeau, je komt er wel.
    Ik denk nog een paar dagen...
    Jan

Bon Courage!!!

Advies voor iedereen.
    Bij slechte weercondities is het handig om de route over de Pyreneeen al eens eerder gelopen te hebben.
    Deze route heb ik inmiddels 2 maal heen en 1 maal terug gelopen.
    Ik ben ook op plaatsen geweest waar je uitkomt als je afslagen ed mist...
    Enig idee hebben over hoe overleef ik bij moeilijke omstandigheden is ook wel handig..