11e reisdag sotés - santo de domingo - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 11e reisdag sotés - santo de domingo - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

11e reisdag sotés - santo de domingo

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

19 Januari 2015 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Van morgen om 08:30 vertrokken en het was wit van de sneeuw.
Onderweg nog wat sneeuwbuitjes gehad.
Om 10:45 bereik ik navaret even een bakje koffie om warm te worden en nog 1 daarna loop ik weer door het is ondertussen 11:30.
Op naar het volgende dorp azorfa .
Azorfa uit en nu mis ik een pijl dat word zoeken een half uur later zit ik weer op de route en nu naar circue dan door naar santa domingo.
Waar ik om 18:15 de herberg bereik en mijn mede pelgrimmers weer ontmoet.
Even bij praten met de belg en mijn geiriteerde rug liet zien zij die daar mee moet je langs de farmacy zalf halen dus pelgrimspaspoort mee en naar de farmacy zalfje gekocht en nu 5 dagen 2x per dag smeren.
En morgen alles in de was.
De andere pelgrim heeft onder tussen spaghetie me5 bollognaisesaus klaar gemaakt.
Met zijn 3en Gegeten .
Reisverslag bij gewerkt en nu douchen daarna smeren en naar bed.
Ja was ne wel weer een dagje een kleine 33a35kikometer modder sneeuwbuien.

  • 20 Januari 2015 - 13:19

    Dieuwke:

    Bikkel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 17350

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: