9e reisdag en 10e = rustdag logroño-sotés - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 9e reisdag en 10e = rustdag logroño-sotés - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

9e reisdag en 10e = rustdag logroño-sotés

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

18 Januari 2015 | Spanje, Ventosa

Zo eerst ontbeten bij de kerk en daarna zijn we vertrokken na 2,5 uur stappen logroño uit en op pad.
Begin steeds meer de binnen kant van mijn rechter knie te voelen
Ik zeg regen mijn reisgenoot ik stop in sotés hij zit krap en moet buiten in zijn tentje overnachten ik heb hem wat brood en vlees meegegeven.
En afscheid genomen en rustig naar sotés gelopen.
Zaterdag middag kwam ik aan en savonds een warme maaltijd met fles rode wijn.
Ja zaterdag hier aangekomen en zondag een rustdag om mijn knie en voeten rust te geven.
1,5a2kilometer van de route dus maandag even de route terug zoeken.

  • 18 Januari 2015 - 21:10

    Marijke En Loek:

    kom op Martijn, goed rusten met je knie en morgen huppakkee er weer tegen aan. Heel veel succes.

  • 18 Januari 2015 - 22:37

    Ilona Schouten:

    Misschien loop je toch teveel. vergeet niet dat je dagelijks loopt. een route waarop je niet echt kunt trainen. Je moet echt optijd rust nemen. en dan bedoel ik ook een rustdag. Ik heb teveel mensen onderweg meegemaakt die moesten afhaken of zelfs in het zieknhuis belandde. en dat is iets wat niemand wil. rustig aan je komt er wel. heb je voltare of iets van spierbalsem? Ik smeerde iedere dag na het doushe me in met spierbalsem uhh masseerde. en de voeten gebruik altijd gehwol. zodat de voeten gaaf bleven. echt hoor, wat meer rust onderweg nemen. want met kniepijn en spierpijn begint het allemaal mee. en dan loop je door en dan ben je verder van huis. Is het droog op de route qua weer? dat scheelt heelveel. jij red het wel.

  • 18 Januari 2015 - 22:44

    Monique:

    Martijn, goed dat je een rustdag hebt genomen.
    Hoe vindt je het tot nu toe?
    Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 17404

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: