28 e wandeldag van alto do poio naar triacastela - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 28 e wandeldag van alto do poio naar triacastela - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

28 e wandeldag van alto do poio naar triacastela

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

07 Februari 2020 | Spanje, Tríacastela

opgestaan en er zou ontbijt zijn maar er was niemand even een deken uit de slaapzaal . gehaald en in het voor vertrek op de bank gaan zitten met mijn telefoon en oordopjes en wat muziek zitten luisteren niet veel later kwam de eigenaar aan zetten en konden we binnen.
Een kop koffie besteld en na een tijdje zitten wachten maar geen ontbijt opgestaan en mijn tas gaan inpakken en weer terug de kroeg in om alles wat nog niet betaald was af te reken en de koreeanen kwamen ook binnen die hadden een fiets gehuurd voor vandaag om in sarria te geraken een kleine 30 kilometer verder.
hun even met de fiets geholpen en de nodige foto s en geknuffel ben ik aan gelopen mijn einddoel lag op samos maar door het blijven plakken en mijn telefoon die halverwegen de dag uitviel heb ik gekozen om in triacastela te blijven bij het eerste kroegje in triacastela tegen 15:00 maar een maaltijd besteld en toen met veel moeite kreeg ik mijn telefoon aan en kon ik zoeken welke albergue open was dat gevonden afgerekend en op zoek naar de albergue daar aangekomen mij ingeschreven de nachtcredential erbij gepakt dacht ik in een keer dat ik de dag stempel niet gevraagd had bij het kroegje dus tas boven bij bed neer gezet telefoon maar op de oplader gehangen mijn camera even onder een deken gestoken en terug naar het restaurantje 500 meter terug en daarna meteen even de bank opzoeken dat ik weer op pijl zit in de portemonee.
s avonds nog mijn was gedaan en geprobeerd mijn dag verslagen bij te werken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 17326

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: