38e reisverslag negreira>santa mariña - Reisverslag uit Santa Marina del Rey, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 38e reisverslag negreira>santa mariña - Reisverslag uit Santa Marina del Rey, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

38e reisverslag negreira>santa mariña

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

15 Februari 2015 | Spanje, Santa Marina del Rey

Na een goed stevig ontbijt vertrokken maar je hebt van die dagen dat jij wel wil maar je lijf niet en vandaag was het zo n dag 30 kilometer voor de boeg maar na 19a20 kilometer houd ik het voor gezien in santa maria en mijn dag verslagen bijwerken en uitrusten hoop dat ik morgen meer puf en zin in mijn lijf heb .
Het gewicht van mijn rugzak de hele dag door berg op berg af is alles bij elkaar gewoon slopend voor mijn geestelijk gevoel of hoe je dat ook mag omschrijven

• 15 Februari 2015 - 19:37

Marijke En Loek:

kom op Martijn je bent al zo ver gekomen, je kunt het hoor. Dat weten we zeker. Nog heel veel succes.
    de bijna buurtjes uit Boxmeer.

• 16 Februari 2015 - 18:01

Alie:

heel goed van je dat je even luisterd naar je lichaam morgen weer een dag Groetjes je pa en alie