13e reisdag_bolorado-Agés - Reisverslag uit Agés, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 13e reisdag_bolorado-Agés - Reisverslag uit Agés, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

13e reisdag_bolorado-Agés

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

21 Januari 2015 | Spanje, Agés

Vandaag de trip bolorado-Agés gelopen.
Begon vandaag met een beetje vocht in de lucht toen ik bolerado uitliep kwamen de eerste sneeuwvlokken mij tegemoed gedwarreld.
Een healf uur later mijn regenbroek en sjaal om gedaan.
Toen ging het een 3 kwartier helemaal los smiddags was de sneeuw gaan liggen en liep ik dor gebieden waar het een pak van tussen de 10 en 30 cm lag.
Dat was zwaar lopen ook wel om dat mijn schoenen natter en natter werden door de sneeuw.
En mijn rugzak begon ook steeds meer te hangen.
Om 18:00 bij de herberg.

  • 22 Januari 2015 - 07:58

    Loek Neve:

    Sneeuwpop dus, je doet het goed Martijn. Groetjes van je bijna buurtjes , Marijke en Loek, Respect hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 17404

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: