tas gepakt - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu tas gepakt - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

tas gepakt

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

31 December 2014 | Nederland, Venhuizen

zo tas gepakt en klaar voor het grote avontuur van 2015.
vanmorgen toch maar mijn schoenen naar de schoenmaker gebracht ik merkte met de afgelopen winterse neerslag dat ik grip verloor en dat kan ik natuurlijk niet hebben als ik dadelijk bepakt op pad ga.

+/_ inhoud van mijn tas :
Dit zit in mijn tas :
2x de waterzakken van mijn camelbag s rugzakken
1 x regenbroek
2 paar broeken
5 paar wandel sokken
2 onderbroeken
2 sport t shirt s
2 thermo merinowol truien
1 paar sandalen
1 paar slippers
1 handdoek
persoonlijke verzorging
klein ehbo setje
en de nodige bekabeling voor mijn digitaal gebeuren.
2 veiligheidsvestjes (1voor achter op de tas)
Als ik vroeg weg wil of nog laat op de route ben.
Achter op de tas heb ik mijn matrasje slaapzak zitten en mijn wandelstokken.

  • 31 December 2014 - 13:02

    Alie:

    je bent er al bijna helemáál klaar voor
    Groetjes alie

  • 31 December 2014 - 21:29

    Dieuwke:

    Ziet er goed uit!

  • 08 Januari 2015 - 20:16

    Frans:

    Hallo,
    Ik heb met belangstelling je bepakkingslijst gelezen. Ik heb ondertussen verschillende Camino"s gelopen.
    Kijk voor mijn pakkingslijst een trainingsopbouw een op www.caminofrans.waarbenjij.nu misschien heb je er wat aan.Je kunt me natuurlijk ook even mailen.
    Buen Camino,
    Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 17380

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: