informatie dag - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu informatie dag - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

informatie dag

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

22 November 2014 | Nederland, Utrecht

zo vandaag informatie dag gehad in Utrecht en veel bruikbare tips gekregen voor een camino in de wintermaanden.
en een rondwandeling door het mooie Utrecht.
zo begon de dag vroeg in Boxmeer met een treinreis om 07:30 .
Aankomst in Utrecht centraal om 09:07 een uur te vroeg maar ja openbaar vervoer is niet altijd gunstig geregeld.
om 10:00 verzamelen bij de v&d.
om 11:00 vertrokken wij met de groep voor de rondwandeling langs langs de jacobuskerk en andere mooie plekjes en zo kwamen we aan om 14:00 bij cafe broers.
daar de lunch achter de kiezen vlug naar de overkant naar het nederlandsgenootschap van sint jacob.
daarna werd de rondwandeling vervolg met nog een pracht kerk namelijk wilibrorduskerk vervolgens langs bij het stadsarchieven zo langs standbeeldje van anne frank door naar het Jacobus huisje en daar na langs het jacobusgasthuis en uit eindelijk plof ik om 18:00 moe maar voldaan en een boel nieuw tips op de bank in de trein terug naar boxmeer.

• 13 December 2014 - 19:07

Alida: