30 e wandeldag Sarria naar portomarin - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 30 e wandeldag Sarria naar portomarin - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

30 e wandeldag Sarria naar portomarin

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

10 Februari 2020 | Spanje, Portomarín

na een verpilchte rustdag weer alles ingepakt naar voren gelopen het kroegje in en een koffie met een croissantje besteld en na nog 3 koppen koffie was het 10:00.
rugzak op de rug en waar is mijn wandelstok uhm ohja terug naar de slaapzaal daar hangt ie nog aan mijn bed hem gepakt en afscheid genomen.
en nu naar de telefoon winkel voor een nieuwe telefoon.
bij de telefoonwinkel mijn rugzak af gedaan en in een hoekje gezet .
met mijn engels en de telefoon in de hand uitgelegd wat er aan de hand was .
wees ze mij een vitrine met de verschillende toestellen en nu begon het gepuzzel wat wil ik en wat heb ik nodig.
prijsklasse intern geheugen ramwerkgeheugen nieuwe snufjes hmmmmm wat een gepuzzel maar ik zie huawei en samsung doen qua prijs niks van elkaar en inhoud de zelfde specificaties.
huawei had ik nu goed tevreden over en samsung hmmmm .
toch maar voor de samsung A40 gegaan klein licht toestel de verkoopster heeft mijn simkaart en geheugenkaartje overgezet en naar de nederlandse taal geconfigeerd ik heb hem betaald en mijn oud toestek en het nieuwe doosje een plekje gegeven in mijn volle rugzak.
en nu op pad.
eerst even de navigatie aanzetten en de eerste pijl zoeken.
na 4 straten doorgelopen zie ik de bekende gele pijl weer die gevolgd.
straat in berg af hee waar is de pijl ???
pak mijn navigatie erbij en zie dat ik in begin van deze straat een klein straatje naar links moest hebben dan maar weer die berg omhoog en die 1 kilometer terug boven aan gekomen de straat naar rechts ingeslagen die ik moest hebben.
en daarna ging alles voorspoedig en na veel lange saaie paden aan gekomen in portomarin de albergue opgezocht ingeschreven mijn tas bij bed neer gezet en een restaurantje opgezocht voor mijn avondmaaltijd.
na de maaltijd mijn bed opgemaakt.
navigatie klaar gemaakt voor de nacht (spoor van vandaag opgeslagen en gearchifeerd stroomkabel aangesloten en uit gezet).
toen mijn telefoon bij bed gelegd met mijn raboreader en ing bankpas.
de 2 apps even gedouwnload en toen begon het gepuzel om mijn toestel met de bank apps werkend te krijgen.
eerst de rabobank dat was na 2 minuten klaar en toen de ing......
gebruikersnaam ing online uhhmmm staat wel op mijn laptop maar die ligt in mijn tas dus dan maar later en nu slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 17303

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: