29 e wandeldag triacastela naar sarria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 29 e wandeldag triacastela naar sarria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

29 e wandeldag triacastela naar sarria

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

08 Februari 2020 | Spanje, Sarria

na het debakel van gister met mij telefoon dat ie s avonds niet wou comuniceren met mijn laptop maar aan de stroom gehangen .
schoot om 2:30 wakker mijn telefoon ledje brande groen dus ik maar opgestaan mijn telefoon en laptop met de benodigde kabels opgepakt en naar beneden gelopen.
beneden de stekker van de laptop in stopcontact en op de bank gaan liggen met mijn laptop op schoot en de telefoon aan de kabel aan de laptop en aan gedrukt.
alles starten op en even later maakte ze ook connectie met elkaar.
dat was al een gelukje .
even later zat ik de bestanden van mijn telefoon te exporteren naar een nieuwe map op de laptop een half uur later alles van de telefoon naar de laptop geexporteerd was kon ik de telefoon leeg maken en resetten alles klaar laptop uit en weer naar boven en nog een uurtje of 3 a 4 slaap pakken.
maar toen de dame langs mij wakker werd en met veel geritsel en bombarie haar rugzak inpakte ook maar opgestaan en even beneden een kop koffie genuttigd want er lagen er nog 2 te slapen.
na de koffie waren ze ook wakker toen mijn tas ingepakt en de rugzak opgehangen en naar beneden gegaan ik had mijn schoenen in de kast bij de kachel gezeten waren nu lekker op temperatuur.
De schoenen uit de kast gehaald en aan getrokken tas weer op de rug genomen en vertrokken.
bij de buren een kopje koffie genuttigd en klaar voor de tocht.
toen ik buiten kwam stond het lichtjes te regenen.
uur later was het droog en kon de jas weer openen zo wandelde ik door bossen langs de provinciele weg naar sarria onderweg wou ik een foto maken met mijn telefoon voor de wandelapp en kreeg mijn telefoon niet meer aan dit gebeurde bij de markeerpaal 150,540 zoveel zeggend nog 150,5 klm naar santiago.
dus telefoon echt overleden ben ik bang voor .
eindelijk om 17:30 kom ik in sarria aan en kan ik kijken of ik bij mijn ing rekening binnen kan komen .
daar heb ik een reserve potje op de spaarrekening maar kom er niet in.
en wachtwoord wijzigen lukt ook al niet dan maar geen telefoon en kijk ik maandag wel hoe nu verder.

  • 09 Februari 2020 - 00:47

    Loek:

    Het zit je wel allemaal mee, maar niet heus.. veel succes op het volgende deel. Het einde komt steeds iets beter in zicht...

  • 09 Februari 2020 - 09:10

    Alie:

    Dat is echt pech hebben vooral dat je er al bijna bent
    Ik wens je verder succes met wandelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 17316

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: