14 E wandeldag Rabé de las Calzadas naar Castrojer - Reisverslag uit Rabé de las Calzadas, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 14 E wandeldag Rabé de las Calzadas naar Castrojer - Reisverslag uit Rabé de las Calzadas, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

14 E wandeldag Rabé de las Calzadas naar Castrojer

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

23 Januari 2020 | Spanje, Rabé de las Calzadas

Goed geslapen toen benieuwd naar ontbijt koste waren €4,00 toen ik in de eetkamer de lamp en gaskachel aangemaakt had .
keek eens over de tafel .
Was ik even blij dat ik zelf brood voor onderweg had gekocht.
En dacht bij mijn eigen is dit het ontbijt?
Theebiscuit,kleine cakejes ,jus de orange,en oplos koffie.
Dat krijg je bij sommige Donotivo herbergen ook .
Dus ik heb maar een kop koffie gemaakt met de cupautomaat kost €1,00maar niet betaald .
Voor die prijs verwacht ik in ieder geval iets van brood en beleg.
Na ontbijt mijn tas ingepakt en naar beneden gelopen.
Beneden mijn schoenen aan gedaan en op pad.
Na 15 kilometer een barretje even een kop koffie gedronken wc bezoek en door naar fromista.
Bij de bekende canal van fromista bij infopunt om de stempel gevraagd en door naar de albergue ondertussen was het 16:15 en kreeg een appje van cindy of ik eerst wou inchekken of eerst wat wou eten eerst eten reageerde ik terug .
De dames zaten al aan het voorgerecht dis aan geschoven en mee gegeten toen even langs een buurtsupertje en naar de albergue.
De volgende verrassing de vrouw die het is nederlands dus even bij zitten buurten en betaald voor 2 dagen.

  • 27 Januari 2020 - 22:47

    Ilona Schouten:

    tja de ontbijtjes zijn niet veel in spanje. s^ochtends eerst een barretje als die er is. ik bestel cortado, tostada marmalada en zumo de naranja. meestal minder dan €4,- buiten de steden. ik weet de avond vantevoren of er binnen een uur lopen een barretje is. anders zorg ik voor mezelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 17319

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: