1 E wandeldag - Reisverslag uit Luzaide, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 1 E wandeldag - Reisverslag uit Luzaide, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

1 E wandeldag

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

07 Januari 2020 | Spanje, Luzaide

goede dag iedereen vandaag ben ik eerst even terug gelopen naar het trein station om de gps even uit te proberen en ook van af station tot refugo op nummer 55 een track te hebben en van de registratieburo een waypoint gemaakt.
terug bij de refugo mijn tas ingepakt en een paar sneetjes stokbrood gegeten.
om 09:00ben ik vertrokken en de route Roncevalles via Val carlos gaan ontdekkendaarbij heb ik een paar pijltjes gemist zou 8 kilometer bos op mijn pad krijgen maar heb alleen maar harde weg gehad en gezien en onder tussen gebeurt er vrij weinig spannends dus som maar even tas af mijn camera te voorschijn gehaald en een paar foto s geschoten.
ik kwam om 15:00 aan in Val carlos even getwijfeld om door te lopen maar eind van val carlos toch maar besloten om te blijven.
15:30 bij de municipal binnen en de 2 italiaanse pelgrims waren er ook hun vroegen of ik zin had in spaghetti dat werd de maltijd voor vandaag en ik heb netjes ja geegd en ondertussen zelf even naar de winkel geweest voor een biertje vanavond en een broodje morgen op de route.
toen de laptop aangeslingerd om de track te verwerken van vandaag tot 19:30 aan het vechten geweest en nog niet klar 19:30 bij mijn mede pelgrims aangeschoven voor een warme en voedzame maaltijd .
direct daarna even dit dagverslag tikken en dadelijk maar een nieuwe poging wagen met mijn navigatie.
voor nu tot ziens .

  • 07 Januari 2020 - 21:09

    Loek:

    Ze moeten die pijltjes ook voorzien van knipperende led-verlichting......
    goed bezig... lekker gegeten en op naar de rest van de reis...
    Succes.

  • 08 Januari 2020 - 15:51

    Dieuwke:

    Goed je ogen open houden dan maar ;-). Neem aan geen sneeuw als complicerende factor ;-)

  • 10 Januari 2020 - 14:37

    Ger Wessels:

    Hoi Martijn. Goed bezig man, geniet ervan. groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 17313

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: