1E reisdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 1E reisdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

1E reisdag

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

05 Januari 2020 | Frankrijk, Parijs

man man man wat een vermoeiende dag was het vandaag.

vroeg opgestaan 06:30 licht ontbijtje genomen en toen het huis aan kant gedaan ;
afwas weg gewerkt gasfornuis en wc schoon gemaakt .
toen dat allemaal achter de rug was foto moment gepakt.
foto 1 zonder schoenen en rugzak en foto 2 met schoenen en rugzak.
daarna de deur achter mij dicht gedaan en op weg naar het Station.
Om 08:30 kon het grote avontuur kan beginnen.
op station trein van 09:10 richting roermond gepakt en in blerik om 10:30 er uit en om 10:45 over gestapt op de trein naar rotterdam.
om 13:35 kwam ik in rotterdam aan toen mijn tas en stokken even in een bagagekluis opgeborgen.
daarna bij een infomiddag geweest dat was gezzellig en leuke verhalen over een andere camino en dat liep 5 minuten uit.
EN TOEN GING HET VERKEERD de pechduivel sloeg toe.
tram te laat terug en de verschillende haltes en stoplichten zag ik de tijd 17:50 tikken.
kwam om 17:55 bij station aan rennen naar de kluisjes gauw tas er uit en stokken mee en rennen .
de thalys van 17:58 gemist kwam om 18:00 op het perron aan.
toen beet een beetje te hard op mijn prothese (kunstgebitje) brak die ook nog op zijn bekende zwakke punt kapot.
daarna naar ns service balie om te kijken of ik hem nog kon omboeken maar dat ging niet dus kadeng E 130,00 extra kwijt.
meteen een hap uit mijn rekening.
daarna even rust een warme maaltijd gekocht en wachten op perron 2 op de thalys van 19:58 .
19:50 ingestapt en kon eindelijk mijn reis beginnen.
mijn tas en stokken in bagagerek gedropt en naar mijn plekje half uur later gaf mijn telefoon aan dat ie stroom wou hebben dan maar terug naar mijn tas om even de stroomkabel te pakken en telefoon aan het stroominfuus gelegd.
om 22:38 in parijs aan gekomen stap ik de thalys uit en slinger mijn navigatie op de telefoon aan 25% batterij net genoeg om hotel te vinden.
en was om 22:55 bij het hotel aan gemeld de deurpas ontvangen en naar boven met de lift nou dat was ook sprecial breedte lift schat ik op 90 cm en lengte 120 cm.
boven eindelijk om 23:00 op mijn kamer en schoenen uit en dag verslag tikken even de wekker gezet voor morgen vroeg om 06:15 en naar bed.

  • 06 Januari 2020 - 17:06

    Dieuwke:

    Ze zeggen dat een goed begin het halve werk is.....

  • 06 Januari 2020 - 17:54

    Alie:

    Nou dat was me een dagje wel voor jou, je word goed op de proef bestelling positief dan komt het allemaal wel weer goed

  • 06 Januari 2020 - 17:56

    Alie:

    Ik bedoel.dat je goed op de proef word gesteld ,
    En blijf positief

  • 06 Januari 2020 - 19:39

    Marijke Neve:

    Maar ondanks de beginnende pech, toch aangekomen. En nu beginnen aan je grootste reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 17317

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: