45e reisdag barcelona> girona> weze > eindhoven - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 45e reisdag barcelona> girona> weze > eindhoven - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

45e reisdag barcelona> girona> weze > eindhoven

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

22 Februari 2015 | Nederland, Eindhoven

Had mijn wekker gezet maar doorheen geslapen en word om 03:15 wakker gemaakt door mijn zus ze smeerde even een paar boterhammen voor mij en ik klede mij ondertussen aan.
aangekleed en schoenen vast gingen louis en ik naar beneden naar de garage .
Tas achterop de achterbank ik voor in en op weg naar het busstation daar aan hekomen heeft louis mij naar de bus gebracht daar afscheid genomen en ik stapte 10 minuten later in.
Om 04:00 vertrok de bus en we kwamen om 05:00 aan bij girona aeroporte .
Toen mijn tas ingechekt na 3 handtekeningen kon ik hem weer van de band afpakken en 5 banden verderop weer neerleggen.
Toen even mijn boterhamen opgegeten en naar boven alle losse spullen in een bakje inclusief riem en schoenen door de scanner en toen ik. Alles in orde kon nu weer mijn schoenen aantrekken riem in de broek gedaan en naar de vertrekhal gaan.
Om 06:30 ging de gate open en konden we rustig naar het vliegtuig om in te stappen.
Om 07:00 vertrokken we met nog niet wetende dat de vlucht langer zou worden.
Om 09:10 kwamen ze zeggen en via de intercom dat we doorvlogen naar weze airport omdat eindhoven niet open was wegens dichte mist.
Om 10:00 landen we veilig in weze vliegveld daar in de bus gestapt die stond te wachten om ons naar de hal met bagagebanden te brengen.
Bij de bagagebanden stonden we een beetje onwennig en onwetend of de bagage hiet komt of niet.
Eerst even naar de wc .
Toen ik terug kwam zag ik de eerste koffers van ons vliegtuig en iets later mijn tas die van de band gepakt en naar de ontvangsthal gelopen en bij de informatie gevraagd hoe nu verder ?
Optie 1 eigenkosten of optie 2 wachten op de bus.
Dus optie 2 een half uur wachten.
Ren dan naar eindhoven.

  • 02 Maart 2015 - 19:04

    Caminofrans:

    Hoi Martijn,
    Alweer gelant in die lage landen?
    Ben nieuwsgierigheid naar wat de togt met je gedaan hebt?!
    Wil je dat met ons deelen?
    Gegroet,
    Caminofrans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 932
Totaal aantal bezoekers 17354

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: