42e reisdag fisterre>cee>muxia>santiago de compast - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 42e reisdag fisterre>cee>muxia>santiago de compast - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

42e reisdag fisterre>cee>muxia>santiago de compast

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

19 Februari 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Vroeg opgestaan en om 7:50 met de bus naar cee en om 8:30 aangekomen naar infobord voor de bus naar muxia die vertrekt pas om10:30 dus naar het kroegje aan de overkant kop koffie besteld en na mijn 2e koffie om 10:00 afgerekend.
En naar de busopstapplaats terug gelopen. Even gewacht en toch nog even voor drinken voor onder weg.
Toen d
Mijn tas onder in de bagageruim van de bus gelegd en kaartje gekocht en ingestapt
De chauffeur wou weg rijden maar de automatische versnellingsbak reageerde niet op de achteruit een paar geprobeerd toen zijn colega gebeld die net met deze bus aangekomen was en naa een beetje de stoep op en in de vrij achteruitrollend konden we naar een half uur vertraging toch nog op weg.
In muxia aangekomen mijn tas onder uit gepakt en naar de route van de camino gaan zoeken
Fie gevonden die gevolgd tot aan het eindpunt bij het kerkje daar een paar rotsen naar beneden afgeklautert en mijn rugzak afgedaan en erbij gaan zitten en genieten van het zicht en de zee .
Toen kwamen mijn gedachten van ik heb het gehaald dat en van en nu ?maakte mij even emotioneel en de tranen liepen over mijn gezicht.
Na een half uur weer rustig mijn tas opgehangen en terug naar boven gegaan even mijn tranen weggeveegd wn terug naar het dorp gelopen bij peregrino info burau gekeken maar was Gesloten bij een hostel of albergeu gevraagd waar ik de muxiapapier kon krijgen snapte ze naar een beetje hand en voetwerk wat ik bedoelde en stuurde mij door naae het consulaat van het plaatsje.
Daar aangekomen nog maals hevraagd en bleek op de 2e verdiepinh te zijn naar boven gelopen en mijn credencial en id kaart overhandigd en na wat wachten kreeg ik het papier en mijn credencial en id terug.
Toen even geluncht en om 14:30 de bus naar santiago.
Om 18:00 kwam ik in santiago bij het station aan.
Nu even zoeken in de buurt voor een slaapplek.
Om 18:30 slaapplek gevonden in de vorm van een hotel tas op de kamer gezet en gaan eten na het eten op de terugweg even langs de winkel voor een zak chips en drinken dat ingeslagen terug naar het hotel toen nad vol laten lopen en lekker ontspannen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 17345

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: