41e reisdag fisterra - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 41e reisdag fisterra - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

41e reisdag fisterra

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

18 Februari 2015 | Spanje, Fisterra

Na een super goede nacht weer eens rond 09:00 opgestaan en gaan ontbijten .
Na het ontbijt meteen gezegd ik wil morgen uitchecken en dat was geen probleem.
Daarna maar de weg gezocht naar het einde .
Na een kee4 door het dorp gelopen kwam ik weer op de camino route uit en rustig gevolgd tot aan de vuurtoren en het nulpunt van de camino dwwr wat foto s gemaakt en weer terug gewandeld kwam ik beneden aan kwam ik twee pelgrims tegen waar ik mee gewandeld had ik zei ik kom zo weer naar boven ga eerst even wat drinken halen hun liepen naar boven en ik naar de supermarkt een half uur later waren we met zijn 3 en boven en ons feestje van een geslaagde camino gevierd met ieders zijn hoogte punten en diepte punten .
Tegen 16:00 liepen we naar beneden net op tijd de bus was er nog afscheid genomen en naar het hotel gegaan en mijn rugzak leeg gehaald en weer ingepakt en de onodige dingen en kapotte weg gegooid.
Onodige dingen(bus gas met brandertje tentzeil wat ik van een hostelero gehad heb).

  • 19 Februari 2015 - 13:31

    Marijke Neve:

    Top Martijn.

  • 19 Februari 2015 - 21:08

    Roland:

    Gefeliciteerd!! Knap gedaan met al die ontberingen. Mijn pet gaat heel diep af. Buen Camino!

  • 26 Februari 2015 - 14:37

    Caminofrans:

    Ola Pelegrino Martinus,
    Wad een pragtig avontuur heb jij gehad! :-)
    Dank voor jouw dat ik het mogt lezen!
    Gegroet,
    Caminofrans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 17347

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: