39e reisdag santa mariña > olveiroa - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 39e reisdag santa mariña > olveiroa - Reisverslag uit Olveiroa, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

39e reisdag santa mariña > olveiroa

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

16 Februari 2015 | Spanje, Olveiroa

Eerst van morgen mijn reisplanning gemaakt en tegen 11:30 rustig aangelopen .
En om 15:00 kwam ik aan in olveiroa daar even met een kop chocolede melk gekeken wat ik kon doen of ik moest nog een uur of 2 wandelen of nam hier mijn rust en ik heb er voor gekozen om hier te blijven en mijn reisplanning verder uit gewerkt en hebmijn tickets uitlaten printen.
Nu staat het zwart op wit ik kom zondag
Met vliegtuig van 07:00 vanuit girona naar eindhoven dus volgens planning moet mijn vlucht om 09:10 achter de rug zijn en dan kijken of ik de trein neem of iemand mij komt ophalen .
Laat maar weten wie dat zou willen .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 17308

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: