36e reisdag pedrouzo>Santiago De compostella - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 36e reisdag pedrouzo>Santiago De compostella - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

36e reisdag pedrouzo>Santiago De compostella

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

13 Februari 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Ja op vrijdag de 13e santiago bereiken dat vraagt toch bijna om pech.
Maar pech is uithebleven dan dat ze de waterkraan nof ietsjes harder open gezet hadden boven in den hemel.
En dat was niet lekker lopen om 12:00 mikn andere droge thermotrui aangetroklem en zo kwam ik als een verzopen pelgrim om 16:00 aan in de straten van santiago en bereikte ik eindelijk ook het officinale voor perigrinos voor mijn laatste stempel en mijn compastella .
Daarna langs office toerrist voor de map en slaapadressen voor de trip naar finistere en een slaapplaats voor vanacht .
Dat allemaal geregeld op naar de cathedraal voor de mis van 19:30 loop een beetje rond te dwalen waar ik moest zijn word ik door een man aangesproken of ik een cd van de compastella wou kopen dat gedaan toen de cathedraal binnen gegaan.
En helemaal niet verwacht maar het gebeurde... HET SLINGEREN met De Botafumeiro.
En toen ik met alle andere pelgrims de kerk uit liep nog niks in de gaten we waren 2 straten verder merk ik dar ik mijn cd niet heb .
Ik zei ik moet terug ben mijn cd vergeten dus terug naar de cathedraal alles pot dicht en bij de ingang zat een vrouw te wachten en zo mijn verhaal gedaan zij zat op haar dochter te wachten komt er een beveiliger naar buiten en met hulp van die vrouw mocht ik naar binnen .
cd opgehaald en naar hostel gelopen .

  • 15 Februari 2015 - 13:55

    Monique:

    Fantastisch, gefeliciteerd.
    En nu?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 17301

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: