31e reisdag samos> ferreiros - Reisverslag uit Ferreiros, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 31e reisdag samos> ferreiros - Reisverslag uit Ferreiros, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

31e reisdag samos> ferreiros

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

08 Februari 2015 | Spanje, Ferreiros

vandaag zie ik wel hoeveel ik loop eerste 10 kilometer samen met de 2 brazilianen en daar na loopt een andere pelgrim ons in het is maikel uit polen en we lopen nu met zijn vieren naar sarria daar willen de brazilianen even bij een winkel gaan kijken en wij besluiten om te gaan lunchen.
En daar raak ik de brazilianen uit het oog en loop met maikel verder in barbadello aangekomen blijkt niks open re zijn en we lopen een dorpje verder en daar treffen we de nede4landse pelgrim jonny en zuidafrikaans3 elsje en we besluiten door te lopen naar ferreiros.
Zo gezegd gaan we voor de laatste 9 kilometer ondertussen is het 16:30 en we gaan er voor.
Normaal is 9 kilometer 2,3 uur maar de camino was zo nat van al het smeltwater dat we er met zonsondergang nog onderweg waren en aan komen om 20:30.
Toen geregistreerd tassen binnen gezet bij ons bed en op zoek naar een restaurantje eerst liepen we verkeerd ik terug met johny naar de albergue een andere pelgrim de weg gevraagd die liep mee en wees ons de weg nu de goede weg genomen en kwamen bij het cafe restaurant aan na een goede stevige maaltijd.
Lagen we om 23:00 in ons slaapzak.
Dit was me weer een dagtripje van 35kilometer.

• 11 Februari 2015 - 14:58

Caminofrans: