reisdag 30 alto do poio > samos - Reisverslag uit Samos, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu reisdag 30 alto do poio > samos - Reisverslag uit Samos, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

reisdag 30 alto do poio > samos

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

07 Februari 2015 | Spanje, Samos

na een goed ontbijt wil ik vertrekken en stapt peter de belgische pelgrim binnen daar mee bij gebuurt en vertrek met de twee brazilianen en we zijn een half uur onder weg en daar staat een pelgrim even uit te rusten we spreken hem aan en hij herkende mij ik in eerste instantie niet .
Even bijgebuurt en toen wist ik het weer het was de pelgrim peter uit la faba die mij een kop koffie aanbood.
We zijn met zijn allen weer rus5ig op pad gegaan en smiddags weer een tv ploeg die ons wou intervieuwen daar weer 10 minuten gestaan en toen doorgelopen peter liep verder en wij liepen een stukje langzamer maar rustig door na nog een 2 uur lopen kwamen we in triacastela aan daar rustig een lunch genomen en liepen om 16:00weer aan om naar ons einddoel van de dag te komen.
De laatste 10 kilometer voor de boeg.
Bij het bord samos makten we 3 een vreugde sprongetje en bereikte om 18:15 eindelijkde alberge.