24e reisdag rabanal del camino> manjarin - Reisverslag uit Manjarín, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 24e reisdag rabanal del camino> manjarin - Reisverslag uit Manjarín, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

24e reisdag rabanal del camino> manjarin

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

01 Februari 2015 | Spanje, Manjarín

Vandaag de tereurdaad ondernomen om de cruzo ferro te beklimmen.
Het lijkt slecht zo als ik het neer zet maar er was er nog een veel slechter dan mij ..... :-) , :-) .
En dat was moeder natuur met windvlagen en sneeuwstormenwou ze mij van de berg afblazen.
Maar ik hield moedig stand en bereikte foncebadon eerste kroeg die ik tegen kwam naar binnen mijn natte schoenen uitgedaan en bij de openhaard gestald zo ook mijn thermoregenbroek.
En een warme chocolademelk besteld en even opwarmen en na een 2e vroeg ik welke albergue open is die midden in het dorp zei de barman.
Alles weer aan en vertrek ik naar de albergue daar aan gekomen na nog een aantal keren weggezakt tot aan de knieën.
Doe de dier open en de eigenaar kijkt met grote ogen dat ik binnen kom en zegt you are nuts dat versta ik ook en glimlach en zeg terug its was verry thoug to come here, can i sleep here na een aantal vragen heen en weer zegt hij je kan beter terug gaan het weer word de 1e 5 dagen niet beter op .
Ik bestel wat te eten en vraag kan ik ook door naar het volgende dorpje over de weg?
Zegt hij ja dat zou kunnen maar ga de camino niet op.
Ik heb gegeten afgerekend en weer aangekleed(schoenen weer aan) en heb afscheid genomen en toen weer door de sneeuw langs de bar en zo de weg op naar manjarin daar aan gekomen om 16:45 schoenen bij de kachel thermoregenbroek ook en sokken . en dag verslag gemaakt en de rest van de avond uitrusten van deze noordpool expeditie.

  • 02 Februari 2015 - 14:49

    Roland:

    Door mijn vakantie heb ik ruim 2 weken gemist van jouw verslag.(kan ik die terug vinden?)
    Jij krijgt het wel voor jouw kiezen met dat weer. Knap dat je doorzet.
    Ook met kleine etappes kom je in Santiago. Volhouden!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 17334

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: