23e reisdag astorga > rabanal del camino - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 23e reisdag astorga > rabanal del camino - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

23e reisdag astorga > rabanal del camino

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

31 Januari 2015 | Spanje, Rabanal del Camino

Vroeg opgestaan slaapzak ingepakt aangekleed en de tas reisklaar gemaakt.
Om 08:15 loop ik de deur uit en de camino puzzel kan beginnen 1e pijl gevonden rechtdoor het grote stadsplein op volgende zegt links die gevolgd en nu kom ik geen pijl meer tegen eind van de straat niks geen pijl geen bord san maar terugnaar het plein.
Daar aangekomen staat de pijl bijna op de grond tegen een pilaar geschilderd en een busje er voor geparkeerd geen wonder.
De straat in gelopen de pijlen volgend kom ik op het eind van een straat pijl grijs geschilderd dus loop weer te zoeken.
Hee een camino bord (blauw vierkantverkeersbord met gele schelp en een mannetje met een wandelstok) en loop zo verder astorga uit.
En begint langzaameen beetje te sneeuwen en de wiind trekt aan.
Twee dorpjes later is er eindelijk een kroegje open tijd voor een kop koffie en iets warms.
Om 11:00 vervolg ik mijn tocht.
De wind laat niet toe dat ik mijn tempo kan blijven lopen elke keer wind vlagen met sneeuw in het volhend dorpje een beetje onder een afdakje mijn thermo regenbroek aangetrokken.
En weer door ik kwam om 13:45 aan in rabanal del camino de sneeuw en wind hebben mij er toe gedrongen dat ik hier moet blijven.
Om 14:00 ariveer ik bij de albergue .
Inschrijven boodschappen halen .
En even uitrusten van de trip.

  • 01 Februari 2015 - 12:47

    Caminofrans:

    OLA Pelegrino Martijn
    Alweer 20 km gelopen, je gaat als een speer
    Ik geniet van je avontuur en ben ook jaloers dat je alles loopt. Zelf heb ik af en toe, ivm blaren en ander ongemak, de bus genomen!
    Enjoy je reis want je zal spoedig SdC bereiken.
    Buon Caminho
    Caminofrans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 17318

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: