22e reisdag sahagun >astorga - Reisverslag uit Astorga, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 22e reisdag sahagun >astorga - Reisverslag uit Astorga, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

22e reisdag sahagun >astorga

Door: martijn vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

30 Januari 2015 | Spanje, Astorga

Rustig opgestaan ontbeten.
Om 08:00 staan we buiten ik loop een stukje tot eind van de straat winkel nog gesloten .
Neem afscheid van peter de belgisch pelgrim en loop rustig naar het station.
Kom langs het kroegje van gister nog vlug even sald checken en loop door naar het station daar kom ik aan om 09:00
En nu maar wachten ..................................
En wachten..................................................
Krijg het ondertussen koud ga naar binnen.
kroegje in het stationgebouw 1 kop kofie besteld en maar weer wachten en spelletjes spelen op mijn tablet.
En maar wachten ........................
Eindelijk het is 12:45 trein komt er zo aan .
12:50 trein ariveerd ik stap in .
Kijk op mijn treinkaartje coupe 4 zitplaats 254 en sta bij de deur van coupe 1
Degroteverhuizing door de trein kan beginnen eerst mijn boodschappen tas met mijn broodjes en wandel stokken 2coupe s verhuizen toen mijn tas en toen nog 1 keer en alles was 0op plaats van tijdelijke bestemming.
Trein stopt in astorga en het regent uitgestapt onder een afdak regenhoes over de tas getrokken en naar de albergue op zoek .
Gevonden ingeschreven keuken bekeken en boodschappen gehaald voor de avond maaltijd .
Zo gekocht en bereid .
Dag verslag getikt en rust.

  • 30 Januari 2015 - 20:34

    Marijke En Loek:

    Top hoor Martijn en hartstikke leuk dat we je zo kunnen .volgen. Hier gebeurd niets schokkend dus je kunt rustig door wandelen. Nog veel succes. Je bijna buurtjes Loek en Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 17320

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: