20e en 21e reisdag calzadilla-sahagun - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 20e en 21e reisdag calzadilla-sahagun - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

20e en 21e reisdag calzadilla-sahagun

Door: martijn vile

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

29 Januari 2015 | Spanje, Sahagún

vandaag de trip naar sahagun(28-01-2015) .
rustig op pad en komen smiddags aan en zien een papier op de muur hangen bij de albergue van een speciaal papier en een andere pelgrim was er voor weg geweest en zei tegen ons is alleen op vrijdag zaterdag of zondag te krijgen en wij zeiden tegen hem we kunnen het ook morgen proberen bij het office burau en zo komt er een rust dag bij.
Vandaag (29-01-2015)met zijn 3en de tassen gepakt en naar plaatselijk kroegje gegaande portugees bruno ging naar het office burau voor het papieren kwam iets later terug naar het kroegjeen zei tegen ons ze heeft de id kaart nodig ik zei lopen julie maar even op en neer blijf ik hier bij de tassen naar nog een kopje koffie en na een half uur wachten hebben hun de papieren id kaart opgehaald .Daarna briefkaart bij postkantoor afgegeven en gevraagd of ze een koker hadden terbescherming van het papier hadden.
Eerst instantie niet en ik wees naa een koker bij een stapel papier ja die kregen we gratis die door gesneden op maat van papier en klaar. Smiddags afscheid genomen van bruno en terug naar albergue.