18e reisdag Formista -carrion - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu 18e reisdag Formista -carrion - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van m.c.a Vilé - WaarBenJij.nu

18e reisdag Formista -carrion

Door: martijn Vilé

Blijf op de hoogte en volg m.c.a

26 Januari 2015 | Spanje, Carrión de los Condes

Vandaag de dag trip Formista naar carrion de los condes voor de boeg.
De dag begint al lekker ik hang mijn rugzak op de rug en mijn lijker schouderband scheurt los dus dat word naald en draad zoeken en vast naaien.
Na 1,5 uur kan ik op pad.
Even een kopje koffie in itero de la vega en door naar carrion de los condes waar ik aan kom om 13:30.
Nu eerst opzoek naar een winkel waar ik een andere rugzak kan kopen.
Na vragen aan de bevolking en gevonden om 13:45.
Nieuwe rugzak in de ,hand en de oude op de rug naar de albergue aanmelden rugzak uit en inpakken en rust nemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

m.c.a

Brabander , hovenier geniet van het buiten zijn lekker in de natuur.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 17313

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 24 Februari 2020

Camino de frances (2020)

07 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Winter camino (2015)

Landen bezocht: